12 Februari 1963

Den 12 Februari 1963 föddes min Syster Mia (Maria) 
Hon fyller alltså 60 år idag! 
Hurra Hurra Hurra Hurra 💐🍾🥂
(null)
Mia & jag

(null)
Dom tre systrarna Möller 
Jag "Ulle"           "Mia"        &        "Kikki"
Herregud att vi börjar bli så "gamla". Jag känner mig inte alls gammal, är tacksam så länge man får vara pigg och frisk. 
Vi ska åka upp till Karlstad nästa helg & fira Mia. Längtar, det var längesen vi träffades nu. 
Jag gick upp före sju i morse. Vi behövde vara i ridhuset senast nio för att hinna rida innan alla andra skulle hoppa därinne. 
Stephie kom och det var hon som red idag. 
(null)

Vi åkte & handlade när vi var klara i stallet och lagade mat sen. 
Tim hade visning här i Bankeryd och kom förbi efteråt och åt med oss. 
Jag gjorde kycklingfiléer med pesto, tomat & mozzarella och potatismos & det blev gott. 
Stephie hittade ju ingen svart kavaj på A6 igår så vi gjorde ett nytt försök idag men nere på stan. Idag gick det bättre, så en kavaj & en klänning fick följa med hem. 
Dagens pw blev ca 4,5 kilometer runt Målskog-Rickarp. 
(null)

(null)
Det ser mörkare ut än det var pga motljuset. 
(null)
Jag hann fånga solen på bild innan den gick ner bakom höjden. 
Jag försökte sticka vidare på ponchon sen men Wilda höll hårt i garnet. 
(null)
För det mesta är det inte garnet hon är intresserad av utan stickorna. Hon anfaller dom när jag "viftar" med dom och mer än en gång har hon lyckats dra av alla maskorna. 
Till kvällsmat gjorde jag svartvinbärste och ett par klassiska korvmackor. Det var längesen jag åt det. 
(null)

Nu är det dags att släcka lyset för idag. 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0