Kattilates och husplaneringsmiddag

Monteringskillarna kom i morse, men bara för att plocka ner sina grejer & åka hem…
Vi har dock kommit överens med EON hur det ska bli men nu saknas det material. 
När anläggningen kommer upp på taket har vi ingen aning om. 
B åkte på läkarbesök & jag gjorde min pilates. 
Jag fick sällskap av Wilda som också ville lära sig (?!) 
(null)
Här gör jag en så kallad "pretzel" (kringla) 
Sträcker skönt i rumpmuskeln. 

(null)

När B kom hem & vi hade avnjutit vårt kaffe åkte jag till affären för att handla. 
Där träffade jag Pelle, en gammal tävlingskompis som jag inte sett på många år. Sen kom en före detta kollega också som råkat ut för många tråkigheter det senaste. (fått sparken, mamman fick en stor stroke och hennes pappa gick bort) Stackaren. 
En olycka kommer sällan ensam heter det ju och det stämmer ofta tyvärr. 
Vi åt lite soppa till lunch & sen red jag. 
Det var "bomdag" och så jobbade vi på med bytena däremellan. Jag gjorde två byten i rad på trekvartslinjen & det gick bra. 
Två fina piruetter fick vi till idag med. 
(null)

Stephie och Danne kom efter jobbet. 
Jag hade gjort grekisk pyttipanna med sallad och vitlöksbröd som vi åt tillsammans. Sen satte dom sig med Bosse för att planera lite runt huset. 
Vad som måste göras, går att göra, önskas göra. 
I vilken ordning och så vidare. 
Jag tog hand om disken & stickade 
(null)

Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0