Långpromenad

Onsdag betyder bommar för det mesta. Sigge var duktig & uppmärksam idag. Ibland ser han inga avstånd alls & travar in alldeles för fort. 
Vi gjorde sex bra byten också, vilket kändes bra efter gårdagens dåliga. 
(null)
Vi hade lite eftersnack & gos innan vi gick hem igen. 
Kaffet var klart när jag kom in & sen gick vi direkt därifrån till att laga en (för oss) tidig lunch. Vi åt köttfärslimpa med sås och potatis. 
Bosse åkte till Kjell sen & jag tog en lång pw på drygt en och en halv timme. 
(null)

Jag behövde bokföra lite mer, men stolen vid datorn var upptagen 
(null)

Jag fick ta en köksstol & sitta på istället. Sen fortsatte jag med stickningen & då kom Wilda som vanligt & la sig i mitt knä. 
Bosse gjorde varsin räkmacka på kvällen. 
(null)
- Snälla husse, kan jag få en räka till? Snälla!
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0