Pappersjobb

Som vanligt red jag efter frukosten. 
Bytena strulade lite idag. Det var precis som om han behövde tänka några extra galoppsprång innan han kunde byta. 
Alltså, jag gav hjälpen och Sigge bytte fyra språng senare….
(null)

Det är tur att jag inte har anmält oss till någon tävling än. Vi behöver slipa lite mer på detaljerna först. 
Vi gick en sväng sen. Då hade det hunnit mulna på och det har blåst mycket hela dagen  igen. 
(null)

Eftermiddagen ägnade jag åt bokföringen. Det börjar bli dags att summera 2022 & lämna pappren till vår revisor. 
Den ena dagen är den andra ganska lik här. 
Jag har gjort min pilates & stickat. 
Jag pratade med Stephie en lång stund med, hon är i Stockholm denna veckan också. 
Inget roligt inlägg men som sagt det händer inte så mycket här. 
(null)

Sov gott 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0