Solig promenad

Väckning 07 i morse.
Vid 9 var jag väl påklädd redo för en promenad med Anette och Dante. Det var -5 grader men soligt & fint. 
(null)

En & en halv timme senare var jag hemma igen. Hästarna fick lite tidig lunch & jag tog en kaffe innan jag gick ut i stallet & red. 
Bytena gick bra, skolorna ok & han pifferade fint. 
Efter maten & en liten powernap tog jag in hästarna 
(null)

(null)

Vedhuggning fick bli dagens styrketräning och sen körde jag en timme pilates efter det. 
Wilda har tittat på kattprogram på tv. 
Hon satt som ett ljus, visserligen på bordet, vilket hon inte får egentligen…
(null)

Men nu är hon trött igen 
(null)

(null)

Läckert "halofenomen" runt månen ikväll. 
(null)

God Natt från oss
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0