Uteritt i solen

Vi har haft sol & +6 grader idag, jätteskönt. På eftermiddagen kom det lite moln. 
Jag högg ved på förmiddagen och mockade Beas hage. 
Sigge fick skritta ut en sväng idag. Stephie kom och gick med. 
Tim kom precis när vi kom hem igen. Han tvättade bilen medan vi släppte ut hästarna och Bosse fixade mat. 
(null)

Sen gick tog vi en promenad alla fyra. 
(null)

Stephie ska till Stockholm och jobba i två veckor nu & behövde köpa en ny kavaj så hon & jag åkte upp till A6 en snabbis. 
Dock hittade hon ingen fin, modet är ju fortfarande lite oversize & det vill hon inte ha. Det får bli ett nytt försök imorgon men nere på stan istället. 
Jag har jobbat på med stickningen ikväll & tittat på Mello. Lite bättre låtar än sist men usla programledare, tycker jag. 
Wilda höll mig sällskap som vanligt. 
(null)

God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0