Försök till firning

Redan innan jag hann sätta mig med min frukost hörde Stephie av sig & undrade om dom skulle komma. 
Jag sov länge & dom vaknade tidigt. 
Vi hade lite jobb att göra på loftet. Dom kommer & installerar våra solpaneler på torsdag & då ska dom dra lite elkablar på loftet. Så vi röjde lite däruppe och Danne hjälpte till att flytta två garderober. 
Sen red Stephie Sigge 
(null)

(null)

S hade en elev efter medan jag gick in. 
Jag gjorde min pilates & duschade sen. 
Ikväll skulle vi fira Stephie lite ( för att hon klarat auktorisationsprovet) så vi bokade bord på Aqua. 
När vi satt oss och beställt maten sa Stephie att hon redan var besviken. 
Hon hade ringt ner innan & beställt varsitt glas bubbel som vi skulle få när vi anlände. 
Det glömde dom….
Dåligt! 
Vi är lite dåliga på att "fira" men nu skulle det firas! 
Det gick ju sådär. 
Men maten, vi åt planka & tournedos, var god. Jag tog ett glas rött & när servitören satte ner mitt vinglas fick jag också ett stort glas vatten 
-att skölja ner vinet med, sa han. 
Då undrar man ju hur illa det vinet smakar?!
Hahaha 😂.     (ps. vinet var gott)
(null)

Vi blev bjudna på efterrätt som lite plåster på såren efter det uteblivna bubblet. 
Vi åkte hem sen och spelade en Canasta. 
Tack för idag 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0