Grattis Stephie!

När morgonbestyren var klara åkte vi in till Jönköping för att handla på Ica Maxi. 
Dom hade en massa extrapriser just idag. 
På väg dit ringde Stephie & berättade att hon precis fått besked om att hon klarade auktorisations provet hon skrev i November ! 
Så skönt! Ett jättestort Grattis! Vi vet hur mycket du har pluggat hela sommaren & hösten & inte "haft nåt liv" förutom jobb & plugg. 
Hela Jönköpings kommun hade nog samma tanke som oss, att handla billigt på Ica Maxi. Vi har aldrig sett så mycket folk där, helt galet. 
Efter kaffe respektive lunchhö gick Sigge och jag till ridhuset. 
Jag la fram några bommar som vi roade oss med en stund. 
(null)

Nästan all snö är borta här nu 
(null)

& på eftermiddagen klarnade det upp & var soligt en stund. 
Wilda & jag stickade på kvällen 
(null)

(null)
Hon sov med ett leende. 
Jag gjorde min pilates också med fokus på ländrygg & core idag. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0