Hälsokällan

Efter frukosten städade jag nerevåningen inklusive skurade golven. Det blir så himla smutsigt när vi eldar. 

Sen åkte jag till homeopaten för att hämta/köpa medicin. Hans företag heter Hälsokällan och det är verkligen en källa till hälsa för mig. 
Naturmedicinen har gjort under med min mage! Så skönt. 
(null)

Det var lite blandat väder idag, sol, mörka moln och väldigt blåsigt 
(null)

Det blev en pw sen också. 
(null)
Det "ljusa" som ligger på vägen är spån som blåst ut på vägen, flera hundra meter, från hyvleriet som ligger där. Det har varit halv storm här. 
Jag har tränat idag också. Både styrka och pilates. 
Sigge fick en vilodag, han var trött 
(null)

Jag pysslade om honom lite extra, ryktade en bra stund och tvättade benen plus kliade honom förstås. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0