Husvisning & Hej då Alfons

Vi har varit & tittat på ett hus idag med Stephie. 
Det är en del att göra på huset men går att göra bra med lite ändringar inomhus. 
Lite spännande. 
Idag tyckte jag att det var Bosses tur att laga mat. Han tittade i kylskåpet & sa sen att då åker vi till Rosegarden & äter. 
& så blev det. 
Jag tog in hästarna när vi kom hem, det kom lite snöblandat regn & var inte skönt ute. 
Jag gick ändå ut & mockade "Alfons" hage för Bea ska gå där imorgon. A åkte hem idag. 
Det blev tre fulla skottkärror allt var blött & tungt. 
Alice kom halv fem & då hade jag borstat & gjort iordning Sigge. 
(null)

(null)

Stephie kom efter fem & då hade vi båda hästarna färdiga & gick till ridhuset. 
Stephie red Alfons först & sen red Alice. 
Sigge jobbade på ok. 
Sen åkte Alice & Alfons hem till Växjö. 
(null)

Stackars Sigge gnäggade när Alfons gick på lastbilen. Jag tror att dom gillade varandra.  Det blir inte riktigt samma sak med lilla Bea. 
Som tack för att Alfons har varit här lämnade Alice ett presentkort. 
På "Lilla slottspaketet" 
Till ett värde av flera tusen. 
En natt & mat på Teleborgs Slott. 
Alldeles för mycket, men väldigt mysigt förstås! 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0