Lite av varje

Dagen började som vanligt med runt en timme i stallet. 
Efter frukost & morgonfix åkte jag & handlade. 
Sen var det dags att hugga ved, idag var det min tur att hålla i yxan. 
Jag fortsatte med mer styrketräning sen. Jag körde som vanligt hela kroppen typ, inte stenhårt idag men armarna fick en ordentlig omgång ändå. 
När vi åt såg vi hur solen visade sig ute & det såg riktigt vårlikt ut. Så efter maten tog vi en promenad. 
(null)

(null)

Den blev inte så lång för Stephie hörde av sig & sa att hon kunde sluta tidigare så vi kunde rida innan alla andra. 
Vi var i ridhuset vid tjugo i fyra och klockan var tjugo i sex (!) när vi gick därifrån. 
Men vi red inte i två timmar. Jag filmade Stephie och Alfons en del först & sen tränade hon mig & Sigge efter. 
Vi var rätt trötta alla fyra efteråt. 
Alfons gäspade för fullt. 
(null)

Ikväll är jag faktiskt trött. Ofta är jag ganska pigg till rätt sent eftersom mitt liv är så mycket "lugnare" nu. Men idag har väl kroppen fått jobba lite extra i alla fall. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0