Pilates & padel

Idag red jag på förmiddagen. 
Sigge kändes fin, flera byten var riktigt bra. 
(null)

Mats kom för att få hjälp av Bosse med en bil & vi fikade med semlor tillsammans innan dom satte igång. 
Jag åkte iväg till homeopaten sen för mina mediciner är nästan slut. Men jag hade otur (?) för han var inte på plats & när jag ringde blev jag upplyst om att han inte är tillbaka förrän på måndag. 
Jag var jättehungrig när jag kom hem så det fick bli snabblagad mat. 
Korvstroganoff med ris, inte min favorit men det får gå ibland. 
Jag gjorde mina pilatesövningar som idag fokuserade på axlar och nacke. Många bra övningar tycker jag. 
Stephie hörde av sig & ville spela padel men Bosse hade för ont. Hon kollade med Tim om han ville vara med, men han var trött. 
Till slut blev det bara Stephie, Danne och jag som spelade mellan 20-21. 
(null)

Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0