Rider Pilates Club

Jag har en muskel i ryggen som krånglar emellanåt. Jag försöker hitta bra sätt att stretcha just den muskeln & plötsligt dök detta upp på Facebook. 
(null)

Jag har "antagit utmaningen" och idag startade det med första videon. Det var fokus på höfter & ländrygg idag, jättebra för min del! 
Vi åkte & handlade efter kaffet. 
Nya tyglar, kattmat, vattenfilter till kylskåpet och mat köpte vi plus dagens middag från MrRice. 
Sen har jag städat och tränat. 
Jag började med pilates videon & styrketränade efter det. Kanske borde ha gjort tvärtom, haha. 
Min plan var att ha Sigge klar tills Stephie kom från jobbet men när jag borstade honom såg jag att han var alldeles blodig i ena karleden bak. 
Jag tvättade det men sen bestämde vi oss gör att inte rida honom idag. 
(null)

(null)

Vi får hoppas att det inte blir infekterat bara. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0