Sol & pw

Vi vaknade till en kall & klar morgon. 
Minus sex grader var det & blev till plus en på dagen men är nu minus fem igen. 
Jag städade och plockade lite med tvätten på förmiddagen. 
Efter kaffet åkte B till tandläkaren & jag tog en pw i solen. 
(null)

(null)
Det var nästan lite vår i luften och en massa fåglar kvittrade. 
Jag lagade mat när jag kom hem, falukorv i ugn var jättelänge sen vi åt & det var riktigt gott som omväxling. 
Tim kom förbi för att tvätta bilen & umgås lite också. 
Jag gick ut i stallet & ryckte manen på Sigge & hade honom sadlad när Stephie kom från jobbet. 
Det var hennes tur att rida idag. 
(null)

(null)

Vi åt kebab till kvällsmat & nu är det sovdags 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0