Styrketräning

Det snöade för fullt imorse så hästarna fick äta sin frukost inne för jag red tidigt. 
Vid 9.10 gick vi till ridhuset Sigge och jag. Stephie kom 9.30 & drillade oss. 
"Upp i fronten" var nog dagens mest använda fras tror jag. Förutom dom vanliga "upp med vänster tumme" & "korta tyglarna"
(null)

(null)

Jag grejade i stallet en bra stund efter ridningen. Stephie skulle jobba & Bosse var hos tandläkaren. 
Efter kaffet tog jag på träningskläderna och började med att värma upp på crosstrainern. Sen körde jag en timme styrka. 
Jag har ökat på vikterna lite, men är försiktigt så inte kroppen går sönder. Det får ta den tid det tar men jag ska öka min muskelmassa. 

(null)
Bus i trappan med Wildis.
Hon har koll på oss när vi eldar i kaminen. Vi är ganska nyfikna på elräkningen för december. Vi har ju eldat en hel del så det blir spännande (?) att se hur mycket vi kan "spara" på det. 
Bosse gjorde risgrynsgröt till kvällsmat & det var gott! 
Jag har stickat en hel del idag. Håller på med en poncho till Stephie. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0