Tidig ridning & padel

Jag hade alarmet på halv sju imorse. Eftersom jag sällan numera har något alarm på så sov jag dåligt (sämre än vanligt) & tittade på klockan flera gånger. 
Varför vet jag egentligen inte men det är väl något undermedvetet för att inte försova sig. 
Hästarna fick i alla fall tidig frukost inne. Klockan åtta kom Stephie & vi sadlade & gick till ridhuset 
Det var flera som skulle hoppa under dagen, med början vid 10 så vi ville rida innan. 
(null)

Sigge kändes fin men jag kände mig som en trasdocka 🥴 Jaja, bara att kämpa vidare, frimärkena får vänta, det är ju skittråkigt! 
När hästarna var ute & hade fått lite brunch gjorde vi klart stallet & gick sen in & tog en fika. 
Vi ville spela padel idag också men B var bilmekaniker idag & kunde inte vara med. Till slut fick Stephie tag på Tim som kunde komma. 
Vi lagade mat lite snabbt, spagetti med köttfärssås, & åt innan vi spelade 13.30
Det gick lite bättre att spela idag i alla fall. 
Utom när jag råkade slå mig själv hårt över ögat med racketen… så klantigt. 
Kvällen har varit lugn. 
(null)

Stephie & Danne kom & kvällsfodrade, alltid trevligt med lite sällskap! 

Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0