Finbesök

Idag fick vi besök av min fina systerdotter Jessica & hennes familj. 
Dom ska vidare till High Chaparral imorgon 
Först stannade dom till hos Stephie och Danne & tittade på huset. 
Sen tog vi en fika här uppe hos oss. 
(null)

E, som älskar hästar ville såklart rida på Bea. Under dom två år hon har varit hos oss har ju ingen ridit henne men det gick jättebra. 
Både Bea & E såg nöjda ut. 
(null)

(null)
Vi var både på ridbanan, i ridhuset och ute en sväng. 
(null)

(null)

C fick köra Bosses modelltåg medan E red. 
Dom åkte sen till hotellet dom bokat inatt och sen träffades vi på Pinchos klockan sex. Tim kom också dit. 

(null)

(null)

Roligt koncept tycker jag, mina fyra rätter var goda allihop. 
Till efterrätt tog jag churros och en smultronspritz
(null)

Tack alla för en mysig dag! 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0