Fortsatt återhämtning

Jag skyndade mig lite på morgonen med sysslorna och frukosten för att hinna rida ut innan det (eventuellt ) skulle börja regna. 
(null)
Solen sken men det fanns mörka moln runtomkring. 

(null)
Här i skogen till vänster har bonden stängslat & ska släppa sina kossor där på ett stort område. 
En tråd tycker dom tydligen räcker….
Jag kommer absolut inte kunna rida där sen när det kommer braka runt djur i skogen. 
Man undrar lite hur korna ska klara det, det är ju mycket både träd, stock & sten & inte mycket att äta. 
Vi skrittade ner till Stephie & Danne sen & Sigge fick ett äpple innan vi gick hem. 
Vi drack kaffet på uteplatsen idag & sen satt jag en stund i soffan. Fortfarande seg efter festen & fixet innan! 
Sen tyckte jag upp mig och körde ett pilatespass & efter det en pw. 
Stephie messade när jag nästan var hemma & tyckte att vi skulle komma ner & äta igen. 
Vi jobbar vidare med festresterna. 
(null)

När vi kom hem klippte vi gräs & rensade grönsakslandet. Jag plockade in några tomater med 
(null)
Vet ni vad bifftomaten väger?!?
630 gram! Dom är enorma 

Sen mockade jag hagarna också.
Stephie och Danne kom upp på kvällen & vi spelade canasta. Dom vann. 
Jag har glömt visa er en rolig "trottoarpratare" som Karin & Maggi hade med sig till festen. 
(null)

Dax att sova 
Nattinatti 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0