Golvläggning

Tim kom tidigt idag, när jag precis var klar med mina stallsysslor. 
Jag tog över Wilda, som var ute med Bosse, så  dom kunde åka ner till huset. 
(null)

(null)
Hon lekte en del i sin klätterställning. 
Efter min frukost sen, bakade jag cornflakeskakor, gjorde kaffe och cyklade ner och hjälpte till i huset. 
Idag var det golvläggning på schemat. 
(null)
Det regnade inte på dagen så vi kunde såga utomhus & det underlättar. 
(null)
Det blir jättebra! 
Jag målade väggen som vi tapetserade igår också. Hann med andra strykningen med innan vi åkte hem vid halv sex. 
Vi tog också bort halva golvet i hallen. Det ska vara samma golv där som i köket. 
Sigge fick en vilodag, både han och jag tyckte att det var skönt. 
Jag hade planerat en pw men det började regna så jag körde ett pilatespass på kvällen istället. 
Det var allt för idag 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0