Grillkväll

Det ösregnade i morse när jag släppte ut hästarna. 
När jag sen skulle rida hade Sigge även passat på att rulla sig…
Inte kul alls då blöt lera inte går att borsta bort ordentligt. Under täcket var han ju ok men benen och halsen var under all kritik. 
Stephie kom och tjatade lite på mig så jag fick till en ganska bra samlad galopp & några bra byten. 
(null)

(null)

Klockan var nog nästan ett innan vi var inne igen så vi bestämde oss för att äta mat före kaffet. 
Stephie var sugen på torskgrytan vi åt igår så vi grävde upp några potatisar och gjorde en ny gryta. 
Jag städade lite och sen satte jag mig & tittade på Grand Prixhoppningen från Falsterbo. 
Vid fem var vi bjudna till Ester & Magnus på grillkväll. 
(null)

(null)
Det var både gott och trevligt. 
Blåbärspajen till efterrätt var magiskt god. Gjord på nyplockade blåbär. Jag måste också ta mig iväg & plocka någon dag nu snart. 
(null)

 Jag fick med en fin väska (Wilda-lik) med diverse innehåll som tack för kattvakteriet. Wilda var väldigt nyfiken på den! 
(null)
-Ny kompis? 😻
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0