Köksjobb

I morse var jag trött, somnade om & vaknade inte förrän klockan åtta. 
Sigge fick en vilodag idag. 
Jag var ute med Wilda en stund medan Bosse fixade ett järnstag som skulle med ner till huset. 
Wilda passade på att sticka upp i sin klätterställning när jag ville att hon skulle gå in. Däruppe når jag inte henne så jag fick vackert vänta & försöka locka ner henne med kattgodisar. 
Till slut, efter en kvart kanske, kom hon ner. 
S&D hade köpt med frallor & en massa annat fika & frukt så att vi skulle klara dagen. 
(null)
& det var bra för då kunde vi jobba på fram till halv fem. 
Det är köket som vi fortfarande håller på med.  Bosse & Tim reglade upp under kyl, frys & micro/ugn-skåpen & monterade upp dom 
(null)
Det kommer att bli jättefint! 
Vi andra skruvade lådor & monterade i dom i stommarna. 
Tim hade visning på kvällen och Bosse hade flyglektion. 
Jag åkte & handlade & sen tränade jag pilates tillsammans med Wilda. Hon ska alltid vara med och ligga mitt i vägen. 
Jag köpte god skinka med mimosasallad som vi åt till kvällsmat. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0