Lite mindre vis

Jag hämtade in Sigge när vi båda hade ätit frukost. 
Han ville inte jobba idag 
(null)
-Nej matte, jag vägrar gå med dig in. 
(null)
-Snälla vi kan väl klia varandra istället 
(null)
-Känn här vad mysigt 
(null)
- Om du får en puss då?
(null)
Pusspuss ❤️
Inget hjälpte tyvärr, han fick gå med in och bli riden ändå. Men han gjorde ett gott försök ! 
Sen åkte vi ner till huset & fortsatte renoveringen. 
Halv två åkte vi hem & värmde lite rester från helgen. 
Bosse åkte tillbaka till huset medan jag åkte vidare för jag hade tid hos odontologen klockan tre. 
Jag har fått en visdomstand efter att jag fyllt femtio. Ovanligt att få en tand så sent. Dessutom var den inte helt ok, lite porös liksom så idag togs den bort. 
Jag får göra det på tandkirurgen för det är lite special när man är benskör och har ätit medicinen Alendronat. 
Dom var jättegulliga däruppe & det gick jättebra. Snabbt, proffsigt och smärtfritt. 
Nu får jag bara hoppas på att läkningen går lika bra. 
Jag åkte direkt ner till huset sen & så jobbade vi vidare där till 21.45. Danne hämtade pizza åt oss när alla var hungriga. 
I växthuset är det rena djungeln, vi hinner ju inte riktigt med att hålla ordning där just nu. 
(null)

Jag avslutar dagens inlägg med en Wildabild
(null)

God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0