Lite nya recept

Det har varit en heldag av renovering idag. 
Bosse & Tim åkte ner före mig för jag tog ut Wilda en stund först. 
Nu är golvet lagt i köket och hallen & vi har tapetserat i hallen. 
Sen täckte vi golvet igen med skyddspapper för det kommer ju springas en del fram och tillbaka fortfarande. 
Jag åkte hem mitt på dagen och lagade mat till alla fem. 
Jag provade två nya recept men gjorde alternativ till dom som inte ville prova. 
Fläskkotletter (inget nytt med det) med färskpotatis eller blomkålsmos och ädelostsås eller hemgjord brunsås med en skvätt vin. 
Blomkålsmoset och ädelostsåsen gick jättebra ihop faktiskt. 
Jag är så trött på vår " vanliga" mat så det får bli lite nytt framöver. 
Vi avslutade i huset närmare sju ikväll. Då bytte jag bara kläder och gick ut & red. 
Jag orkade inte engagera mig fullt ut utan joggade honom en bra stund & gjorde lite galoppjobb sen bara innan vi gick hem igen. 
(null)

En tallrik fil med banan & flingor har jag ätit till kvällsmat & nu ska jag sova. 
God Natt
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0