Lotta på Liseberg

Idag var det dags mig att inkassera min födelsedagspresent som jag fick av Stephie och Tim. 

Hästarna fick äta frukost inne idag för regnet vräkte ner. 
Jag red när vi hade ätit frukost både Sigge & jag.  Bytena fick vi till bra idag, tänk om det kunde fortsätta så. 
Vi åt soppa till lunch ihop med Tim & sen körde vi mot Göteborg. 
Stephie mådde tyvärr inte helt bra & fick därför stanna hemma stackaren. 
Det regnade bitvis mycket på vägen dit men vi fortsatte att hoppas på uppehåll till kvällen. 
& vi blev bönhörda, inte en droppe regn på oss under timmarna på Liseberg. 
Tim & Bosse började med att åka Valkyria, något jag aldrig i livet skulle sätta mig i 
(null)
Jag blir åksjuk bara av att titta på! 
Presenten innebar också middag på Restaurang 1923. Där serverades buffé med allt möjligt gott, ett stort salladsbord och allt ifrån lax, potatisgratäng, kyckling, korv & kött med rödvinssås till efterrätt/kakbuffe. 
(null)

(null)

Kvart över sju var man tvungen att sitta på sina platser framför scenen, annars gavs dom till någon annan. 
Åtta började tv-sändningen & innan dess fick vi en hel del instruktioner. 
(null)

(null)
Jill Johnson var först ut & hon är en favorit. 
Theoz, Badic Element, Dr Alban & Jonas Gardell var några av dom andra artisterna. 
Vi satt precis "under" den stora "kamerakranen" & lyckades fastna på bild minst tre gånger under programmet. 
(null)
Den svepte över våra huvuden hela tiden. 
(null)

Tack för en jättemysig dag/kväll! Jag har tänkt gå på det i flera år men det har aldrig blivit av tidigare. 
Nu är jag klockan 00.30, dags att sova. 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0