Shopping

Idag påbörjade jag skurningen (heter det så) av boxarna. Jag gör som förra året, skurar en boxvägg varje morgon. 
Vid tio gick jag ner till Stephie & så åkte vi in till Jönköping. Vi hade många stopp att göra. Hööks, Ikea, Systemet, Biltema, Granngården, Rusta och en butik till. 
Vi hittade det mesta vi skulle ha, inte allt men nästan. 
Vi åkte direkt till S&D & lastade av grejerna där, Tim var där & höll på att "bygga in" högskåpen i köket. 
Jag åkte hem & åt tillsammans med Bosse & sen åkte vi ner till huset båda två. 
Vi var inte kvar så länge för B hade flyglektioner och jag gick hem och red. 
Jag var trött och oinspirerad idag så det blev inget jättebra pass. 
Sigge blir riktigt stor när det händer något spännande inne hos grannen !
(null)

När Sigge var ompysslad efteråt tog jag ut Bea på gången & klippte henne. 
Klippmaskinen har väldigt svårt att komma igenom hennes galet tjocka päls. Konstigt att den är så tjock när hon faktiskt har fällt en del i vår & sommar. 
Jag slet i en timme & fick sen nöja mig trots att hon inte är färdigklippt och "randig" är hon med. Benen och under magen är inte klippta heller. 
(null)

Vi grillade ett par korvar var sen. Men det var kyligt ute så vi hade både tröja & jacka på oss. 
Dax att gå ut & natta hästarna  
God Natt 
Kram ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0