Skura, rida & italiensk räkpanna

Jag jobbar vidare på att skura en vägg i stallet varje morgon. 
(null)
Det blir så fint så jag vill nästan inte släppa in hästarna igen. 
Efter frukosten red jag ut i skogen en sväng. 
(null)

(null)

Solen sken, som omväxling och det var ganska varmt. 
Tio minuter efter att vi kom hem vräkte regnet ner…
(null)

Jag bytte bara kläder & blev sen hämtad av S&D & så åkte vi på stan & fixade lite grejer. 
Jag gjorde en ny rätt till middag idag, en italiensk räkoanna med parmesan & spenat. 
(null)

(null)
Det blev riktigt gott med italiensk örtkrydda. 
Direkt efter maten gick jag upp till Ester & vi tog en promenad. 
(null)

På hemvägen tittade vi in till Stephie så Ester fick se huset (nästan) färdigrenoverat. 
Bosse var där & vi åkte hem tillsammans, jag tog in hästarna & sen åkte vi vidare upp till Ester och Magnus för en fika. 
Kvällen har varit lugn men fy vad kallt det är ute. Brrr


Fick upp ett minne på Facebook idag 

(null)

Oj vad liten hon var Lilla Wilda ❤️

God Natt 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0