Sö(m)ndag

Det har varit en ganska lugn söndag. En sömnig sådan då jag inte sov något vidare i natt. 
Jag red efter frukosten, då var det uppehåll, men det har kommit regnskurar under dagen. 
(null)

Efter kaffet åkte vi ner till huset & jobbade. 
En vägg vid dörren in till sovrummet gipsades klart & sen spacklade jag den. 
(null)

Bosse satte upp lite lampor (spotlights) så nu finns det lyse i köket. 
(null)

Jag gjorde spagetti med kasslersås till middag. Sen la jag mig på soffan en stund & tog en powernap. 
Energin återvände och jag gick ut och mockade hagarna. Sen "röjde" jag i växthuset. Det är lite av en djungel därinne. 
Gurkan har skickat ut tentakler & snott sig runt tomatplantorna. Jag klippte några grenar och band upp plantorna så gott det gick. 
(null)
Det är fullt med gurkor och tomater på gång nu, inga mogna än men det dröjer nog inte så länge. 

Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0