Storbak

Jag red på förmiddagen. Tränade på samma saker som Stephie körde med oss i förrgår. 
(null)
Jag var svettig efter och Sigge tyckte nog att det var min tur att bära honom, i alla fall ville han lösa "hängbiljett" på min axel. 
Efter kaffet tog jag en hink med mig och gick till skogen för att plocka hallon. Solen sken och det var faktiskt ganska varmt. 
Jag fick ihop en hel del på en liten stund. 
(null)

Stephie kom och gjorde mig sällskap också. 
Bosse gjorde sallad och grillade kött till middagen. 
Han åkte iväg sen & hade flyglektion & Stephie hade en elev (ridlektion) 
Jag satte igång att baka. Det blev bullar, godiskakor och nötkakor. 
(null)

På tal om Storbak, eller Stor bak. 
Stephie sa till mig när hon var liten
- Mamma det finns väl ingen som har större rumpa än dig ?! 🤷🏼‍♀️😂

(null)

Nattinatti 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0