Träning för Mattias

Jag var trött i morse när jag vaknade. Låg och tänkte att idag ska jag inte göra mycket alls. 
Sen kom jag på att det skulle jag visst. 
Jag hade ju träning för Mattias Jansson 13.45. 
Vi, Stephie, jag och Sigge åkte iväg strax efter tolv. 
Det blev mycket jobb i samlade gångarter. Små ändringar hela tiden, öppna, sluta, förvänd sluta, halvhalter & övergångar. Allt för att han ska bära mer på bak och inte bli "stum" fram. 
Galoppkvalite, byten och piruetter arbetade vi med sen. 
(null)

Jag kan lova att vi var möra men nöjda båda två efteråt. 
Bosse hade gjort lövbiff som var klar när jag kom in. 
Sen slog både paltkoma och trötthet efter sen kväll plus hård träning till och jag somnade i soffan. 
Lite energi återvände & B & jag åkte ner till huset & tapetserade en liten vägg i köket. 
(null)

Elkontakter skruvades upp och jag städade en hel del. 
Imorgon fortsätter vi. 
Hästarna har fått sin nattmat, Anderssons katt är matad & deras gräsklippare är visad till sin laddstation. Den verkar aldrig hitta dit själv, lite korkad om jag får säga det. 
Jag är nyduschad och ska bara titta klart på Jeopardy innan jag går & lägger mig. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0