Ensam fredag

Bosse stack iväg på motorcykeln direkt efter frukosten. 
Jag tog ut Wilda en stund & hon jagade insekter, fjärilar och smög på småfåglarna. 
(null)
Hon är inte jättelätt att fota så jag bjuder på ett misslyckat kort också, haha. 
(null)

Jag försökte komma på något roligt att göra idag, när jag fick en helt "ledig" dag. 
Jag valde bort ridningen, Sigge fick vila. 
Funderade på mysigt ställe att gå eller springa på…
Äta ute? 
Det slutade med att jag städade…
Sen tog jag en pw här runtomkring som vanligt. 
Jag såg att bonden håller på att stängsla in hela högersidan på väg upp till Rickarp. Det innebär att han kommer släppa ungdjur där vilket i sin tur innebär att jag snart inte kan rida ut med korädda Sigge alls. 
Jättekul…. Eller inte! 
Jag gick förbi Karin (& Maggis) hästar på min promenad. 
(null)
Gamle Marc
När jag kom hem solade & badade jag. 
(null)

Det är så skönt att glida omkring på en madrass & bli solstekt runtom. Ljudboken stod på med Mari Ljungstedts senaste. 
Det var min fredag. 
Trevlig helg på er 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0