Fika hos grannarna

Jag putsade några fönster efter frukosten. Passade på när Bosse var ute med Wilda, risken finns att hon smiter annars när jag har fönstren öppna. 
Två murgrönor fick flytta ut & förgylla baren i sommar. 
(null)

Vid tiotiden gick vi upp till Ester och Magnus för en fika & lite instruktioner. Dom åker till Filippinerna på semester & jag ska ta hand om deras katt och blommor. 
Gott fika och många skratt fick vi som vanligt.  
När vi kom hem åkte Bosse ner till huset medan jag åk till Ica & handlade lite till dagens middag. 
Idag åt vi kycklingwok. 
(null)

(null)

Tim kom lagom till maten, han hade haft två visningar innan. 
Efter maten var det jobbdags igen. 
(null)

(null)
Nu är taket klart i köket & några elproblem lösta. Vi höll på fram till åtta ungefär. 
Tim tog ett dopp i poolen innan han åkte hem till sig. 
Jag orkade inte rida när klockan var så mycket så Sigge fick en semesterdag till. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0