Fram och tillbaka

Jag tänkte rida efter frukosten men Sigge var inte av samma åsikt. 
Han ville inte alls gå med in från hagen. Han tyckte att vi kunde stå där & så skulle jag klia honom. 
(null)

(null)

(null)
Det gick åt mycket övertalning innan han till slut följde med mig in. 
Sen var han som vanligt pigg att rida. Jag la fram några bommar som omväxling och red i en lägre form. 
Efter kaffet åkte Bosse iväg & besiktigade en bil. 
När han kom tillbaka åkte vi ner till huset och jobbade. Vi (?! … Bosse, jag var mest hantlangare & sågade lite) skruvade fast reglar i murstocken. Det är ungefär lika tråkigt/svårt som att gipsa tak tycker jag. 
Vi hade murbruk överallt efteråt. 
När vi stod där frågade jag Bosse när han hade nästa tid på besiktningen (en bil till skulle dit idag) 
-Halv fem svarade han. 
Oj vad bråttom det blev, klockan var tio över fyra! Han hann, men var aningen skitig! 
Jag körde ett pass pilates medan han var borta. 
Vi åkte tillbaka till huset sen och fortsatte.
Det syns knappt det vi idag har ägnat fyra och en halv timme åt. Men, men det ska ju göras ändå. 
Klockan blev åtta innan vi var hemma igen. Efter duschen grillade vi varsin korv & sjönk ner i soffan. 
Nu ska jag rycka upp mig & gå ut nattfodra. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0