Glassfabriken

Vi har haft en lugn söndag. 
Bosse hade flyglektion på morgonen så jag tog ut Wilda. Hon var väldigt nyfiken vid staketet & stod där & nosade en lång stund. Plötsligt gjorde hon ett utfall & kom jättenöjd med sitt byte sprattlande i munnen. 
En bebisödla 😱
Katten fick spotta ut och gå in! 
(null)

Jag red på förmiddagen. Stephie kom & tjatade på mig & vi jobbade mest med den samlade galoppen & byten. 
Bosse & jag grillade en flintastek sen & gjorde en sallad till. 
Efter maten la jag mig på en solsäng & lyssnade på Sommar i P1 med Renée Nyberg. Tre dopp i poolen hann jag också med. 
Sen vattnade jag allt här, blommor och grönsaker. 
När hästarna hade gått in tog vi Volvocaben & åkte in till Glassfabriken. Dom gör egen italiensk glass som är jättegod. Jag tog en kula mörk chokladglass med mjukglass & polkaströssel, Mums 
(null)

När vi kom hem packade jag. Imorgon åker vi på utflykt till Rättvik. Det ska bli roligt att träffa delar av släkten igen. 
Vi ses, mina systrar och kusiner! 
Wilda var snabb att packa sig själv i väskan, hon förstår precis vad som är på gång & hon gillar inte när vi åker bort. 
(null)
Men Stephie, Tim och Danne tar hand om henne och hästarna. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0