Lådmakare & oense byggherrar

(null)

Igår red jag direkt på morgonen, sen åkte jag ner & städade undan i huset. Köket har kommit & Tim & Danne skruvade ihop alla stommarna medan vi var i Dalarna. 
Sen cyklade jag hem och gjorde varsin räksallad till B & mig. 
Efter maten åkte vi ner för att börja montera köket tillsammans med Tim. 
Dom två var dock inte helt överens om hur monteringen skulle ske så jag & Danne, som också var där, höll oss i sovrummet & skruvade lådor. 
Det fick bli en paus för både B & T att tänka & lugna sig lite. Danne blev skickad till Ikea för ytterligare inköp. 
Vid 21 kom Tim tillbaka & vi åkte ner igen & påbörjade monteringen. Tyvärr var bygglampan trasig så när det blev för mörkt åkte vi hem. 
Idag åkte Bosse och Tim ner redan vid 9. Jag cyklade ner efter att jag hade rastat Wilda en stund. 
Jag & Danne fortsatte med att skruva ihop lådorna. 
(null)
(null)

Bosse och Tim jobbade på bra & fick upp stora delar av köket. 
(null)

Halv sex gick vi hem, tog in hästarna och sen skjutsade jag hem Tim. Han kom på motorcykeln men den ska vara kvar här för Bosse ska besiktiga den imorgon. 
Jag handlade lite på City Gross när jag ändå var i stan. 
Sen hade jag ridningen kvar. Strax efter sju klev jag upp i sadeln. 
Jag gjorde några bra byten & jobbade sen mer i trav. Vi har mest galopperat dom senaste passen. 
Dagens Wildabild 
Kolla stilen! 
(null)

Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0