Regn!

I natt och idag har det regnat här. Så välbehövligt även om jag älskar solen och värmen. 
Hästarna fick äta frukost inne & sen red jag när vi alla hade ätit klart. 
Bea passade på att vila middag (? finns det något som heter vila frukost ?!) medan jag gjorde iordning Sigge. 
(null)

Det fick bli ridhuset idag med eftersom det regnade. Bytena gick bra idag, jag red på en åttvolt och bytte på mitten. 
(null)

(null)
Molnen hängde långt ner i trädtopparna. 
S & D kom sen & vi åkte ner till huset. 
Stephie målade köket, Danne spacklade & slipade och Bosse & jag började tapetsera i vardagsrummet. 
(null)

(null)

S&D hade köpt med till dagens middag, flygande Jacob, som vi lagade tillsammans sen. 
Dom åkte tillbaka till huset sen & fortsatte måla. Jag blev kvar i soffan ett tag för Wilda kom och la sig i mitt knä. Det har inte hänt sen i vintras. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Många olika sovställningar. 
När hon reste sig gjorde jag det också & tog en pw. Det småregnade men var varmt ändå. 
(null)

Nu ska jag gå ut i stallet igen. 
Sov gott 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0