Blåsigt

Det har verkligen varit blåsigt idag, från norr dessutom så iskallt. 
Bosse gick ut med Wilda en stund, men strax efter ropade han (med panik i rösten) att hon hade "rymt" 
Jag gick ut & hjälpte till att leta. Det kändes konstigt att hon skulle sticka iväg när vädret inte var kanon, hon gillar ju inte dåligt väder. 
Jag hittade henne ganska snabbt på uteplatsen längst in underutemöblerna som står där. Hon ville mer än gärna gå in igen. 
Stephie jobbade lite hemifrån först & kom sen hit vid halv tolv. 
Det var "hennes tur" att rida idag. 
(null)

(null)

(snyggt tak…… not)
Sigge var duktig idag, mycket piaff & "passage" träning, många övergångar. 
Jag gjorde en fläskytterfilégryta med ris till middag. Tim kom & åt med oss. 
(null)

Stephie & jag tog en pw sen. Man fick gå fort (småspringa) för att inte frysa ihjäl. 
(null)

(null)

Nu är det mello på tv, jag tittar med ett öga. 
Det känns som om denna lördagen gick väldigt fort & inte mycket blev gjort…
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0