Lunchbesök & styrka

Jag sov rätt ok inatt, har faktiskt sovit hyfsat ett tag nu & det är så skönt. 
Sigge hade precis ätit upp sitt morgonhö när jag hämtade in honom igen för att rida. 
Idag la jag fram några travbommar så han slapp det samlande dressyrarbetet. Vi gjorde många övergångar mellan trav & galopp. 
(null)

Kaffet & riskakorna smakar alltid extra gott efter ridningen. 
Tim hörde av sig och sa att han skulle komma förbi efter ett möte han hade i Bankeryd vid lunchtid. Så när kaffet var urdrucket satte jag igång med maten. Biffen med potatis var nästan klart när Tim kom. 
Efter maten satte vi på kaffe igen. 
På två och en halv timme hann vi med förmiddagskaffe, lunch & eftermiddagskaffe. 
Effektivt. 
Sen gick vi ut & hjälptes åt att tvätta Tims bil. 
(null)

Det var kallt, särskilt om händerna. 
Vi åkte & handlade sen, Ica hade extrapris (??) på Bregott, det kostade BARA 49:-  Trodde aldrig man skulle säga "bara" om det. Men jämfört med 68:90 är det ju "bara"
Jag hade tänkt ta en pw sen men valde att träna inne istället. Det är inte så mycket varmare än ute på Tims rum men efter 3 kilometer på crosstrainern var jag varm. Jag körde som vanligt lite blandad styrka för hela kroppen typ. 
Stephie kom in en stund innan hon hade en elev. Wilda busade då & gömde sig under duken. 
(null)
(Fast hon inte får vara på bordet…)
Himlen var lite fin här ikväll. 
(null)

Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0