Pw & bak

Dagen började med lätt snöfall men det klarnade upp ganska snabbt. 
Bosse stack upp & flög, jag fixade lite med tvätten och städade lite till. 
Stephie kom före elva & då sken solen så vi tog en lång pw. 
(null)

(null)

Sen bakade vi godiskakor till kaffet. 
(null)

Det var Stephies tur att rida idag. 
(null)

Sigge gick bra, mest galopp idag & fina byten
(null)

Det blev en liten skrittrunda ute efter också. 
(null)

(null)

Bosse hade lagat mat tills vi kom in. Spagetti med köttfärssås åt vi idag. 
När vi tittade ut efter maten yrde snön utanför fönstren… När ska denna vintern ta slut? 
Jag körde ett pilatespass innan jag satte mig i soffan med ett glas vin & en bunke popcorn. 
Mellofinalen pågår & jag tittar med ett öga. 
Det var allt för idag 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0