”Snöndag”

Usch och fy. 
Vi ställde om till sommartid inatt. Vädergudarna ställde om till vinter. 
(null)
Så här såg det ut på morgonen när jag gick ut i stallet. Inte så farligt ändå. 
Bosse mådde inte helt bra så jag gick ut en stund med Wilda. Det blev inte så långvarigt, hon vill inte frysa om tassarna. 
Sen var det dags för söndagsuteritten. Inte så kul med tanke på att snöovädret tilltog både med mer snö och blåst. Men vi kämpade på alla tre (Stephie gick med) 
(null)

(null)

Det var så skönt att gå in & dra filten om sig & dricka varmt kaffe. 
Vidare uteaktiviteter strök jag från agendan idag. Ville knappt titta ut genom fönstret. 
Jag gjorde lövbiff med pommes och bea till middag. 
Bea var faktiskt lite frusen när jag tog in dom. Trots täcke på. 
Men hon fick lite varmt att äta & mycket hö så slutade hon snart att frysa. 
(null)

(null)
Som ni ser har hon fällt mycket på kroppen men har lång päls kvar på benen och under magen. Det borde ju hålla henne varm på dom delarna som inte täcket täcker. 
Men nu får det vara nog med vintern tycker jag. 
Nu har vi så här mycket snö! 
(null)

Ikväll har jag tränat pilates och stickat. 
Det var allt för idag 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0