Sol & dubbelpromenad

Vi har haft sol & blå himmel hela dagen. Lite blåsigt med iskalla vindar men det är så skönt med ljuset & solen ändå. 
Sigge ville väldigt gärna hälsa på och gosa med Wilda idag. Hon är inte lika sugen, vilket jag kan förstå när man ser hur det går till. 
(null)
Sigge är snäll & "klappar" på Wilda med läpparna men att stirra in i det gapet måste vara läskigt!
Det var fruset & hårt bitvis i ridhuset idag. Spåret var ok & eftersom jag ska galoppera mycket så funkade det hyfsat ändå. 
Fast man blir ju väldigt trött på att det inte sköts & saltas inför kalla perioder. 
(null)
Denna bilden tillägnas ägaren av ridhuset som inte sköter det 
(null)

Vi tog en promenad efter kaffet, skönt men kallt. 
Jag satte mig/la mig en stund & solade på trappan på baksidan. 
(null)

(null)
Så härligt. 
När hästarna hade gått in städade jag hagarna lite. Det var inte lätt att mocka för bajset var fastfruset fortfarande. 
Bosse skulle på möte på flygklubben & skjutsade mig till Stephie innan han åkte dit. Vi gick ut på en pw utefter Vättern. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Stephie skjutsade mig hem sen & passade på att pussa lite på Sigge också. 
Det blev te och en fralla till kvällsmat. 
(null)

God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0