Söndag med familjen

Vi har haft en solig & fin vintersöndag här i Bankeryd. 
Stephie kom halv elva & följde med Sigge och mig ut på en runda 
(null)

Tim hade visning i Bankeryd vid tolv och kom hit efter & vi tog en fika. 
Sen tog vi en promenad tillsammans alla fyra 
(null)
Det var skönt i solen men kyligt i vinden. 
Både Stephie & Tim åkte hem till sig sen & Bosse körde till pizzerian och köpte varsin kebabtallrik till oss. 
(null)

Inte min favoritmat men det funkar någon gång ibland. 
Under kvällen har jag försökt få ordning på stickningen. Men det är inte lätt kan jag säga. Vi får se om jag lyckas till slut. Jag tror att Stephie får se fram emot att använda den nästa vinter istället…
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0