Uteritt & dubbel biltvätt

Bosse gick upp 04.15 för att åka till Helsingborg med Kjell. Jag var väldigt glad att jag fick vända mig om & somna om. 
När hästarna, stallet & jag var klara var det dags för Wilda att få gå ut. 
Hon satt på mina axlar medan jag borstade tänderna, kammade mig osv för att inte bli lämnad. Så hon var riktigt nöjd när vi sen gick ut tillsammans. 
(null)
Vi lekte med långpisken en stund, hon jagar den runt runt & upp & ner på trädgårdsmöbler, huggkubben med mera. Då blir hon "välrastad", det finns inte så många småfåglar eller annat att jaga & spana på än.
Stephie kom sen & vi gick ut med Sigge. Idag fick man klä på sig ordentligt för att inte frysa alltför mycket. 
(null)

Sigge var lugn & snäll, han hittade inte ett enda spöke faktiskt, skönt. Han kanske har fattat att han har en benskör tant på ryggen?!
Sen åkte vi till Ica & Stephie handlade middagsmat. Den lämnade vi av i lägenheten samtidigt som vi hämtade Danne och gick ut på en pw. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Stephie körde hem mig sen & hemma på gården stod Tim & skulle tvätta bilen. 
S bestämde sig för att joina honom & tvätta sin bil med. Och jag gick ut & hjälpte dom båda två lite. Det var kallt men båda bilarna blev rena & fina. 
Tim & jag värmde mat från igår & åt tillsammans. Han stannade en stund & vi slappade i soffan & pratade. 
En bra söndag. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0