Vinter igen med bullbak

Jag och Sigge gick till ridhuset på förmiddagen som vanligt. 
Jag tycker inte att det är jättekul att galoppera runt i lätt sits med hästen i låg form men nu är det bara en dag kvar. Sen får vi börja rida som vanligt igen. 
Jag gav Sigge en leksak ute i hagen sen, men han var inte jätteintresserad, kanske på grund av att han samtidigt fick sitt lunchhö. 
(null)
Det finns ju inte så mycket för dom att göra ute denna årstiden, så förhoppningsvis kan han roa sig lite med bollen. 
Idag städade jag här inne istället. 
Samtidigt som jag lagade mat bakade jag bullar. 
(null)

Vi åt potatisgratäng med stekt kassler & sallad till det. 
Jämför första bilden (på Sigge i hagen) med nästa bild som jag tog på eftermiddagen…
(null)
Och mer snö har det kommit sen dess. 
Var är våren? 
Jag är trött på snö & vinter nu. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0