Allt möjligt

Idag har det blivit lite av varje kan man säga. 
Jag började med att rida som vanligt. 
(null)

Härligt väder har vi haft idag med. 
Kaffet intog vi på uteplatsen tillsammans med tårta från igår, så gott! 
Sen åkte vi ner till huset & elektrikern fixade med elen. Jag hackade, med stämjärn och hammare, ut plats för eldosor och elrör i träväggarna. 
(null)

Jag dammsög där innan jag åkte hem & städade vårt hus också. 
Bosse gav mig bakläxa på stallfönstren, så jag fick cykla ner till S&D & hämta slipmusen för att slipa lite igen & sen måla en gång till. 
Blommor & grönsaker fick en massa vatten, det har varit soligt länge nu & kommit väldigt lite regn så man får vattna mycket. 
När Bosse åkte till flygklubben tog jag en lång pw. 
(null)

Jag gick direkt till stallet när jag kom tillbaka och ryckte manen på Sigge och tvättade & smörjde hovarna med Alosin. 
Bea fick samma hovbehandling och en ordentlig borstning och pälsglans i man & svans. 
Dagen avslutades med pilates, en tallrik fil och en dusch. 
God Natt 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0