En vanlig tisdag

Sigge och jag gick till ridhuset när vi hade ätit frukost. 
Idag tränade vi mest halvhalter, övergångar och tempoväxlingar. 
(null)

Tänk att det första vårgräset är så gott! 
Han blir så glad när han får beta en stund 
(null)
Maskrosor är mums!
(null)

Jag pysslade lite med odlingarna efter maten. Planterade om en del tomater i större krukor och gödslade grönsakslandet inför sådden där. 
Vi var och handlade en sväng med. Mest grönsaker idag, det ska bli så roligt sen när vi bara kan gå ut & hämta in våra egenodlade grönsaker. 
Jag hann också med ett pass pilates innan jag gick ner till Stephie & Danne. 
Vi lastade upp en full släpkärra med skräpvirke igen och rensade jordgubbslandet. 
(null)

(null)

Vi satte också upp plast för att skydda vardagsrummet från alltför mycket damm. 
(null)

(null)

Det ska sågas väggar och lite i golvet snart. 
Bosse och jag åt 
Nu ska hästarna få lite nattamat. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0