Ikea, grill & kladdkaka

S&D kom & hämtade oss vid tio för att åka till Ikea & titta på kök & garderober. 
(null)

Tim kom också dit för att hjälpa till och vara smakråd. 
Dom har varit där innan & visste ungefär vad dom ville ha. Tid var bokat för att rita upp köket & vi var med allihop & tyckte till, haha. Kanske inte så smidigt för tjejen som hjälpte till. 
(null)
Köket gick inte att få med hem idag utan det blev garderoberna "bara" 
Medan dom lastade av släpkärran i huset åkte jag och handlade & fixade mat. 
Vi grillade fläskkarre och fläskfilé och åt pressad potatis och pepparsås till det. 
Bosse åkte till flygklubben efter maten, S,D & Tim åkte ner till huset & jag diskade innan jag också åkte ner. 
Lite mer golv spikades igen i köket och lite mer vägg revs ner. 
(null)

(null)

Väggen in mot sovrummet blev klar med både osb och gipsskivor. 
(null)

(null)

Mitt i någonstans åkte vi hem hit och drack kaffe & åt kladdkakan som jag snabbt bakade medan jag diskade. 
(null)

(null)

Det blev ingen tid över till ridning idag, Sigge var nöjd i sin hage med gräs. 
Good Night 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0