Korallbröllop

Idag den 21/5 för 35 år sen gifte vi oss, så idag "firar" vi korallbröllop. Vår bröllopsresa gick ju till Maldiverna där vi dök bland korallerna så det är ju lite passande. 
(null)
Genom åren har Bosse helt klart varit den som kommit ihåg flest bröllopsdagar. Men idag var det jag & jag köpte några rosor. 
Stephie och Danne kom vid halv tio & Bosse åkte med dom ner till huset. Jag kunde inte göra så mycket nytta där så jag stannade hemma & bakade godiskakor & gjorde kaffe som jag sen tog med ner till huset. 
Tim kom hem från Spanien i natt & dök upp här till maten vid två. 
Jag hade gjort en laxsida med färskpotatis, sallad och vitlöksbröd. 
(null)

Vi åkte tillbaka till huset sen men jag gick hem ganska snart för det fanns inget för mig att göra. 
Jag vattnade blommor & grönsaker & grejade lite. 
(null)
Äppelträdet blommar så fint. 
Sen kom Tim hem för Amanda & hennes föräldrar kom hit för att hämta det sista av Amandas saker som varit kvar här. 
Mötet gick bra & vi kramade om varandra innan dom åkte. 
På kvällen sprang jag fem kilometer. 
(null)

(null)
Dom första två kilometrarna var jättesega sen gick dom tre sista lättare faktiskt. 
Till kvällsmat gjorde jag en libapizza, både gott och smidigt. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0