MC-premiär

Idag har vi haft kanonväder här, uppåt 19 grader. 
På förmiddagen putsade jag utsidan av fönstren på nerevåningen. Sen satte vi potatis. Tydligen exakt rätt dag att göra det för när våra var i jorden gick grannen ut och petade i sina. & han har satt potatis i många år så han kan nog det där tänker jag. 
Mats kom förbi och vi tog en fika på uteplatsen. 
Danne hade lastat kärran med allt rivningsvirke & vi åkte med honom till sortergården på lunchen och tömde den. 
Efter lite mat gick jag ut & red. Det var riktigt svettigt att rida idag och Sigge fick bada lite efteråt. 
En snabb dusch hann jag själv med innan vi drog på oss mc-kläderna & gav oss iväg på en tur tillsammans med Tim och Ester & Magnus.  
(null)

(null)
Vi tog en fika på Bastakvarn. Bosse & jag slog till på en räkmacka & den var riktigt god. 
(null)

Femton mil blev dagens tur. Ganska lagom, mer behöver det inte vara för min del. 
Vi åkte ner till Stephie och Danne sen och tittade hur långt dom har kommit.
 Wilda fick åka med för hon har varit ensam så mycket under dagen. Hon såg så rolig ut där hon satt längst bak i bilen. 
(null)

(null)

(null)

Diskbänken är ute nu och väggen in mot gamla matplatsen. 
(null)

(null)

(null)

Dom har jobbat på bra! 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0