Mer plantering & tvätt

Bosse stack iväg tidigt på motorcykeln tillsammans med Kjell. 
Jag gick till ridhuset med Sigge & la fram lite bommar. Han fick mest jobba i låg form i alla gångarterna. 
När jag var klar kom Pia in i ridhuset och frågade om jag kunde hjälpa henne med Ina (hennes treåring) 
Jag gick hem med Sigge & gick tillbaka sen & höll i Ina medan Pia hoppade upp & ledde henne ett par varv innan jag släppte. 
(null)
Ina var snäll & både travade & galopperade utan bus. Hon ska bedömas på treårstest i helgen. 
Jag passade på att låna nyckeln till tvättstugan och körde tre tvättmaskiner med täcken och schabrak. 
Jag har också gödslat både i växthuset och i grönsakslandet. Plus planterat morötter och sallad. 
(null)
Det är både frösådd och förgrodd (heter det så??) sallad planterad i landet nu. 
Pilates först och efter det en pw blev det framåt kvällen. 
Jag träffade på lite folk som jag inte sett på flera år när jag var ute & gick. Jättekul att prata lite med dom & när vägen delade sig & vi skulle gå åt varsitt håll mötte jag Frida. Så då blev jag stående där och pratade en bra stund. 
Klockan var nästan åtta när jag kom hem & då hoppade vi i bilen direkt & hämtade Stephie och Danne. Sen åkte vi alla fyra till Ralf (vår elektrikerkompis) för att hämta elmaterial och titta på spotlights. 
Dags att sova
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0