Mest hemmapyssel

Vi vaknade till en solig dag, men skenet bedrog lite, det blåste kalla vindar idag med. 
Våren är sen i år tycker jag. Jag har ofta tagit årets första dopp i poolen i slutet av April. 
Wilda fick kämpa lite för att inte ramla av mina axlar när jag sminkade mig i morse.
(null)
Hahaha 
Sigge fick vila idag. Så på förmiddagen pysslade jag en del i växthuset, planterade en rad med sallad, vattnade & så. 
Jag har satt lite sallad inne i växthuset för att förhoppningsvis kunna skörda den tidigt & sen ha resten ute i grönsakslandet. 
Hästarna fick nytt spån i boxarna och jag slängde ner hö från loftet. 
Det är inte mycket hö kvar nu utan jag måste åka & hämta nytt denna veckan. 
Efter kaffet tog vi en promenad. 
(null)

(null)

Vi hade mat kvar från igår som vi bara kunde värma, snabbt och smidigt. 
Jag fick skjutsa iväg Bosse på eftermiddagen för att hämta hem två bilar till från vinterförvaringen. Nu är nog alla hemma tror jag. 
Jag åkte bort till Stephie när hon hade slutat jobbet. Vi putsade fönstren i lägenheten tillsammans inför visningen nästa helg. 
(null)

(null)

Nu hoppas vi på att någon är intresserad så att den blir såld. 

Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0